מתי יש לקחת את הכלב או החתול שלנו לווטרינר?

הכלב או החתול שלנו הם חלק חשוב מאוד מהמשפחה שלנו. חיות המחמד  שלנו יכולים להכניס לחיים שלנו אושר רב ושמחה והם יכולים לאפשר לנו להרגיש הרבה יותר משוחררים ורגועים במהלך חיי היומיום שלנו. אחת השאלות שבעלי כלבים וחתולים רבים שואלים היא מתי אנחנו צריכים לקחת את הכלב או החתול שלנו לווטרינר? בהחלט שאלה חשובה שדורשת הבנה מצד מי שמטפל חיית מחמד…

מומלץ לבקר אצל ווטרינר במקרים הבאים:

  • כאשר החיה לא מגיבה, אפתית, לא שותה ולא אוכלת.
  • כאשר החיה לא הולכת מספר ימים לעשות צרכים או כאשר יש לה קלקול קיבה.
  • כאשר החיה פצועה ויורד לה דם.
  • כאשר החיה לא דורכת על אחת הגפיים שלה.
  • כאשר החיה בוכה במשך הרבה שעות.
  • כאשר החיה ננשכה על ידי בעל חיים אחר.
  • או כל התנהגות שמעלה לכם ספק בנוגע לבריאותה…

שמדובר בבריאות הקו המנחה שצריך להנחות אותנו זה ש"אם יש ספק, אין ספק", במילות אחרות אם יש לכם הרגשה שחיית המחמד שלכם זקוקה לטיפול רפואי פשוט קחו אותה לווטרינר שלכם לבדיקה. עדיף שבמהלך הטיפול תבינו שלא באמת חייב טיפול רפואי על פני הזנחה וטיפול בבעיה אחרי שהיא מתעצמת.

 

האם צריך לקחת את הכלב או את החתול לבדיקה רק כאשר הם חולים או פצועים?

נראה כי הורגלנו לחשוב שפונים לרופא רק שחולים איך אין הדבר נכון, הגישה הנכונה שמדובר בבריאות היא גישה של מניעה. אנחנו צריכים לקחת אותם לווטרינר גם כאשר הם מרגישים טוב לשם ביקורת ופיקוח אודות המצב שלהם. כך למשל יש לקחת כלבים וחתולים לטיפולי חיסון או לטיפולים מסוגים אחרים בשביל שהם ישמרו על בריאות תקינה. ככל שהכלב או החתול שלנו יהיו בריאים יותר כך הם יחיו במשך שנים רבות ונוכל ליהנות מהחברה שלהם למשך שנים רבות יותר.

על החשיבות של טיפולי רפואה מונעת לכלבים וחתולים

יש חשיבות רבה לבחירת איש מקצוע איכותי כמו ווטרינר,  בחירה אשר תשפיע באופן ישיר על טיב הטיפול והשירות שתקבל חיית המחמד שלכם. טיפולי רפואה מונעת לכלבים וחתולים כוללים טיפולים כמו חיסונים, טיפולי עיקור וסירוס וגם טיפולים נגד תולעים או נגד טפילים אחרים. טיפול זה יכול לסייע לנו לשמור על איכות החיים של הכלב והחתול שלנו. איכות החיים שלהם תהיה הרבה יותר גבוה אם הם יהיו בריאים ולא יסבלו ממחלות או מטפילים שונים. כאשר הכלב או החתול שלנו בריאים גם אנחנו יכולים להיות בריאים יותר ולהרגיש טוב יותר – כי הסיכוי שהם יעבירו לנו מחלות יהיו קטנים יותר.

אנו במרפאת אורטו-פט נשמח להעניק גם לחתול או לכלב שלכם טיפול איכותי וטוב גם במשך השגרה וגם במקרי חירום… 

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן