למה חשוב שלכלב שלנו יהיה וטרינר קבוע?

בדיוק כמו שלנו יש רופא משפחה קבוע כך גם לכלב שלנו צריך להיות וטרינר קבוע. כאשר לכלב שלנו יש וטרינר קבוע שמטפל בו הוא יכול לזכות לטיפול טוב יותר. הווטרינר הקבוע של הכלב שלנו יכול לדעת באופן הטוב ביותר מתי הוא מרגיש לא טוב והוא יכול לזהות מתי יש לו בעיה בריאותית חמורה. וטרינר בבאר שבע יוכל לסייע לנו להעניק לכלב שלנו טיפול רפואי ולווי רפואי קבוע. בעזרתו נוכל להיות בטוחים שהכלב שלנו מקבל טיפול טוב ושהוא יהיה בטוח מאוד. חשוב לפנות לווטרינר שהוא איש מקצוע ושיש לו ניסיון רב בטיפול בכלבים. חשוב להבדיל בין טיפול בכלבים גדולים ובין טיפול בכלבים קטנים. לכלבים גדולים ולכלבים קטנים אין אותם צרכים וכל אחד מסוגי כלבים אלו דורש טיפול שונה ותנאי גידול שונים.

איזה טיפולים רפואיים גורי כלבים צריכים לקבל?

וטרינר בבאר שבע יוכל לספק לנו טיפולים רפואיים מקיפים לכלב שלנו. חשוב לקחת את הכלב לווטרינר כבר כבר בזמן שהוא עוד גור. יש מספר טיפולים רפואיים שגורי כלבים חייבים לקבל. טיפולים אלו כוללים בין השאר:

  • חיסונים נגד כלבת
  • חיסונים נגד שעלת
  • חיסונים נגד תולעת הפארק
  • חיסון משושה
  • טיפולי תלוע
  • טיפולים נגד פרעושים וקרציות

טיפולים אלו יסייעו לשמור על הבריאות של הגור ולמנוע ממנו לחלות במחלות קשות שיכולות לסכן את חייו. ככל שנקפיד לטפל בכלב שלנו באופן יסודי יותר בהיותו גור כך נוכל להבטיח שאיכות החיים שלו תהיה טובה יותר בבגרות שלו.

על היתרונות של סירוס ועיקור כלבים…

וטרינר בבאר שבע יוכל לספק לנו גם שירותים של סירוס ועיקור כלבים. השאלה האם כדאי לסרס או לעקר את הכלב שלנו היא שאלה חשובה מאוד. יש הרבה מאוד יתרונות של סירוס ועיקור כלבים. כלבים זכרים שעברו סירוס יכולים להיות בעלי מזג רגוע יותר ונוח יותר. הם נובחים פחות והם פחות תוקפניים. כלבים אלו גם נוטים לריב פחות עם זכרים אחרים. היתרון של עיקור נקבות הוא שכאשר מעקרים אותן הן לא מולידות גורים שאחר כך יש לטפל בהן ולמצוא להן בית. בנוסף לכך כלבה מעוקרת לא מקבלת מחזור חודשי (דבר שיכול להיות מסובך לטפל בו ולנקות אחריו). בארץ נהוג לסרס ולעקר כלבים וכלבות שלוקחים אותם מצער בעלי חיים או מעמתות למען הצלת חיות כלבים נטושים.

הצוות של אורטו פט זמין עבורכם ועבור חיית המחמד שלכם לצורך ייעוץ ווטרינר ללא התחייבות או כל בעיה רפואית גם בסופי שבוע.
התקשרו עוד היום למספר 054-6486366 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר.

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן