חתול כחיית מחמד- בוגר או גור?

החתול הוא בעל חיים נפלא, מקפיד לנקות את עצמו, חיה חמימה ומהנה למשחק או סתם להתכרבל אתה מתחת לשמיכה.
לרוב אם בחרתם לאמץ או לרכוש חתול תעלה בכם השאלה מה יותר כדאי לאמץ גור או חתול בוגר?
לפניכם מספר דברים שעשויים לגרום לכם להחליט.

 

קצת על גורים

גורים בדרך כלל יהיו בעלי אופי פעיל, שובבי ייהנו לשחק ולהסתובב ברחבי הבית ולהשתולל להנאתם ובם מתאימים לבעלים שיש בלוח הזמנים שלהם את הפנאי להקדיש להם למשחק ותשומת לב( ככל שגילו של החתול יהיה  צעיר יותר הזמן שבעליו יצטרכו להשקיע בו יהיה גדול יותר).

חתולים בוגרים

אלו יתאימו יותר לכאלה שאין להם המון זמן לשהות עם חיית המחמד,לחנך אותה, לשחק ולהשתעשע איתה כיוון שהם עצמם פחות פעילים אז הם לא ירגישו בחוסר או יפגינו את זה.
החתול הבוגר בדרך כלל כבר יגיע עם הרגלים קודמים, מחונך ומסודר מבחינת הידע בעניין הניקיון והצרכים שלו. כדי שהחתול הבוגר ירגיש אצלך בבית ולא יחווה קושי גדול במעבר מבעלים לבעלים או מכל מקום אחר ששהה בו קודם לכן כדאי שתבררו כל מה שניתן על הרגליו, על התנהגותו וחפצים אהובים ואפילו לקחת כמה מהם מהבעלים הקודמים.

נקודות נוספות שכדאי שתיקחו בחשבון

 

וודאו כי בני הבית אינם אלרגיים לחתולים( ניתן לדעת זאת בוודאות ע"י בדיקת אלרגיה בקופות החולים ) ,החתולים ידועים כבעלי נשירה מאוד גדולה ולמי שיגדל אותה כדאי לקחת את זה בחשבון,ישנם אביזרים החיוניים מאוד למגדלים חתולים ניתן לקבל מידע נוסף בחנויות המתמחות ובייעוץ וויטרינרי ולעיתים גם לרכוש אביזרים במרפאות ווטרינריות – מרפאת אורטופט מעניקה שירותים אלה ותוכל לסייע בשמחה בכל פנייה.
חשוב מאוד שחתול יעבור את כל הבדיקות הווטרינריות והטיפולים הדרושים לפני הבאתו לביתכם כגון חיסונים, הדברה ממזיקים ופרעושים במידת הצורך ובהתאם לגיל החתול, עיקור( למנוע מחלות רחם , המלטות מרובות וכ')

גידול כל בעל חיים ידרוש מאיתנו המון תשומת לב, אחריות ובעיקר המון חום ואהבה ורצון להעניק אותה.
חיית המחמד צריכה אתכם זכר או נקבה, גור או בוגר וגם לא משנה איזה גזע וחשוב מאוד לדעת את זה שאין אנו מעוניינים לקחת בעל חיים תחת חסותנו ולגרום חלילה לצער בעלי חיים וחשוב שנשים להוראות המתאימות לגידולם.
מניחים שהפקתם מסקנות וכבר יש בידיכם התשובה איזה חתול לבחור ומאחלים לכם המון הצלחה בגידול החבר החדש בביתכם.

זקוקים למידע נוסף? התקשרו עכשיו ותוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו ללא עלות 054-6486366

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן