מכשור חדשני ומתקדם

במרכז הוטרינרי אורטופט תמצאו רפואה מתקדמת לחיות מחמד תוך שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר שתמצאו באזור. 
צוות הווטרינרים והטכנאים של אורטו פט מנוסה ומיומן בביצוע בדיקות מתקדמות. 

לייזר רפואי מתקדם

לייזר כירורגי מיועד ליישומים מרובים כגון טכניקות כירורגיות זעיר פולשניות, כירורגיה כללית, גישה לפרוסקופית וכל הליך כירורגי של חתך או כריתה של רקמות רכות. מכיוון שיש ללייזר סיבים גמישים, הוא מצוין לניתוח זעיר פולשני פנימי באמצעות אנדוסקופ. לייזר דיודה מצוין לחיתוך רקמות וקרישת דם.

לייזר כירורגי משמש במקרים כגון:

אנדוסקופיה

טכנולוגיית האנדוסקופיה היא טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המאפשרת אבחון, ביצוע ביופסיה, שליפת גופים זרים וביצוע הליכים כירורגיים בגוף המטופל. השיטה מתבצעת באמצעות החדרת מצלמה זעירה וצינורות עבודה דרך פתחים טבעיים בגוף (ושט, נחיריים, קנה נשימה) או דרך חתכים זעירים אליהם מוחדר המכשיר. ישנן סוגים שונים של בדיקות והליכים אנדוסקופיים, בהתאם לאיזור הגוף בו מבצעים את ההליך.טכניקה ייחודית זו מאפשרת מבט לתוך גוף המטופל בפולשנות מינימלית, ובצורה מדוייקת ומהימנה ביותר.

יתרונות השימוש באנדוסקופיה:

ארתרוסקופיה

טכנולוגיה רפואית חדשנית ומתקדמת, המאפשרת ביצוע ניתוחים זעירים במפרקים. הניתוח מבוצע דרך חתך זעיר באזור המפרק, דרכו מחדירים את המכשיר הארתרוסקופי, שבקצהו מצלמה אשר משדרת בשידור חי את כל המתרחש על פני מוניטור בחדר הניתוח. טכנולוגיה זו מאפשרת פולשנות מינימלית, ומשמשת חלופה אופטימלית לניתוח מפרק פתוח.

יתרונות השימוש בארתרוסקופיה:

לפרוסקופיה:

טכנולוגיית הלפרוסקופיה היא טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשמשת לחקר ולטיפול במגוון מצבים רפואיים בחיות מחמד. השיטה מתבצעת באמצעות החדרת מצלמה זעירה וצינורות עבודה דרך חתכים זעירים בעור. המצלמה משדרת תמונה חיה של איברי הבטן והחזה למוניטור , מה שמאפשר למנתח לצפות בהליך ולבצע את הניתוח בצורה מדויקת וממוקדת.

יתרונות השימוש בלפרוסקופיה:

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן