בית חולים ווטרינרי בבאר שבע

אורטו-Pet – בית חולים וטרינרי באר שבעIMG_1386

מה ההבדל בין מרפאה ווטרינרית לבית חולים ווטרינרי? ומה הופך אתאורטו-פט לבית חולים לכל דבר שמדובר בחיית המחמד שלך…

שאתם מחפשים ווטרינר עבור חיית המחמד שלכם יש משהו עקרוני שחשובלהבין, לא בכל מרפאה תוכלו לקבל את אותם השירותים. כידוע, גידול חיית מחמד דורשתלעיתים טיפול רפואי, בחלק מהמקרים זה יכלול תחזוקה שגרתית למניעת מחלות ומקריםאחרים ייתכן ותצטרכו לפנות לווטרינר שלכם עקב בעיה לא צפויה שדורשת טיפול דחוף יותר.

כיצד ההבדל מתבטא?

שבוחנים את ההבדל בין מרפאה לבין בית חולים ווטרינרי הרעיון דומה מאודלהבדל בין קופת חולים לבית חולים. אל קופת החולים הולכים לבצע בדיקות שגרתית, לטפלבמחלות שסובלות דיחוי על להגעת התור ואפילו ניתן למצוא מגוון תרופות לצרכים שונים.אך במצב בו צריך מקרה דחוף יותר נפנה ישירות לבית החולים ונוכל לקבל מענה רפואיבכל שעות היממה….

גם בעת שאתם מחפשים וטרינר עבור חיית המחמד שלכם חשוב מאוד לקחתבחשבון מראש את האפשרות בו תצטרכו טיפול דחוף יותר, הבחירה שלכם תקבע האם יהיה מישיעמוד לרשותם בשעת צרה או שתיאלצו להתחיל לחפש אל מי לפנות בשעה שאולי כל דקהחשובה.

מה הופך את אורטו-פט לבית חולים ווטרינרי?

אורטו פט מציעה למטופלים שלה מגוון רחב של טיפולים המיועדים לתת מענהלכל חולי או פציעה של חיית המחמד. אנו מחויבים לבריאות של המטופלים שלנו ולכן אנומספקים שירותי חירום 24/7 במטרה להיות שם עבורכם גם בשעות הפחות נוחות. המרפאהדואגת להתקדם ביחס לעולם הרפואה של בעלי החיים ועושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמותאשר מסייעות לנו להעניק טיפול מקצועי ומהיר יותר למגוון בעלי החיים המטופליםאצלנו.
בחירה באורטו-פט בתור המרפאה הווטרינרית שלכם תספק לחיית המחמד שלכם את כל הצרכיםבמקום אחד… אז למה לבחור את הטוב ביותר שמדובר בבריאות של חיית המחמד שלך?!

אנו אוהבים בעלי חיים ושמחים שיש לנו את הזכות לעזור להם להיות בריאיםיותר וחזקים יותר!
נשמח להעניק לכם ולחיית המחמד שלכם את השירות הטוב ביותר…

אורטו-Pet – בית חולים ווטרינרי בבאר שבע

https://vetvet.co.il    / התקשרו עכשיו למספר 054-648-6366 / 08-6435030

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן