מזון לכלבים

מכשיר הרנטגן משמש לאבחון רפואי לצורך איתור תקלות או בעיות בגוף בעל החיים כמו למשל: שברים , חבלות , חסימות ופגמים מולדים שאינן ניתנות לזיהוי בבדיקה רפואית שגרתית.

בזכות כושר החדירה הגבוה של קרני הרנטגן מאפשר צילום שיקוף ברור של עצמים צפופים כגון: עצמות ומתכות ואילו גופים רכים יותר מאפשרים לקרינה לעבור דרכם ללא בליעה.

בזכות טכנולוגיה זו ניתן לקבל תוצאות מדויקות ובזמן קצר ולאפשר טיפול מתאים למטופל.

בדיקת דם

בדיקת הדם היא בדיקה שגרתית שמאפשרת להגביר את האבחון של מצב המטופל . הבדיקה מתבצעת מווריד נוח לגישה ומאפשרת לגלות כמה וכמה סוגים של מצבים ומחלות כמו למשל: אנמיה , בעיות קרישה , סוכרת , התייבשות , זיהומים שונים ועוד…

הבדיקה היא קצרה ומדויקת שעשויה לאשר או לשלול את חשדות הווטרינר ולאפשר לו להעריך את מצבו הבריאותי של בעל החיים ולהתאים לו את המשך הטיפול הנכון.

f

אנדוסקופיה

השימוש בטכנולוגיה זו מאפשרת להימנע מהליכים כירורגיים מיותרים תוך הפחתת הנזק הנגרם לגוף . הבדיקה משמשת בעיקר למטרות אבחנה כמו גילוי מוקדם של גידולים סרטניים , כיבים , וגופים זרים שנתקעו בגוף בעל החיים.

האנדוסקופ הינו למעשה צינור פלסטי גלילי שבתוכו סיבים אופטיים המקרינים אור לעבר הגוף ומעבירים תמונות באמצעות מצלמת וידאו זהירה המותקנת בקצהו.

האנדוסקופ מאפשר לסרוק איברים פנימיים כמו : ושט , קיבה , קנה נשימה , חלל הבטן מעי הגס וצוואר הרחם .

הבדיקה והטיפול בהתאם לסוגה ולכאב שהיא מעוררת נעשית בזריקת טשטוש , הרדמה מקומית ולעיתים אף בהרדמה מלאה .

לשיטה זו יתרונות רבים כמו: החלמה מהירה יותר , מזעור צלקות , עלות האשפוז  נמוכה וכמובן מניעת ניתוחים מיותרים .

אולטרסאונד

בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה רפואית שיוצרת הדמייה של איברים שונים בגוף. באמצעות שימוש בגלי קול בתדירויות גבוהות מסף השמיעה של בני האדם . הבדיקה היא בטוחה אמינה וזמינה שמאפשרת אבחון במצבים רבים ומגוונים .

לדוגמא: בדיקת ומעכב הריון , אבחון מצבים דלקתיים וגידולים באיברים שונים וחיפוש גופים זרים במערכת העיכול ועוד.

הבדיקה היא חיצונית ומתבצעת כאשר מכשיר הבדיקה (מתמר) מונח על העור עם כמות קטנה של ג'ל שקוף על בסיס מים המסיע להעביר את גלי הקול בצורה הטובה ביותר.