טיפים לאנשים שמגדלים כלב בחצר הבית

אם החלטתם שאתם מאמצים כלב חדש לחיק המשפחה תוך רצון לגדל אותו דווקא בחצר הבית, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת ואפילו לקחת בחשבון…

זן הכלב

חשוב לציין כי לא כל כלב מתאים לאופי של גדילה בחצר, ישנם זנים מסוימים אשר האופי שלהם הרבה יותר מתאים לגידול בבית ומצד שני כאלו שהחצר יכולה לשמש עבורם סביבה בריאה להתפתחותם.  לדוג':כלב מזן זאב יכול בהחלט לחיות בחצר ולהרגיש בה נוח, כלב מזן פינצ'ר ננסי יתאים הרבה יותר לחיות בתוך שטח הבית.

תנאי מחייה בחצר

חשוב לדאוג לתנאים טובים ותחזוקה צמודה יותר במקרה של גידול כלב בחצר מאחר ואין לו את ההגנה שהוא יכול לקבל בבית. יש לוודא כי אתם דואגים לו שאזור מוצל ומוגן לימים בהן יש שמש חזקה או גשמים. בנוסף חשוב לדאוג לקערה גדולה יותר של מים על מנת למנוע מצב שהכלב יתייבש. במידה והכלב קשור רוב הזמן ההמלצה היא לספק לו רצועה מספיק ארוכה שתאפשר לו מרחב תנועה בריא למחייה תוך שמירה שיהיה בטיחות עבורו ולא חלילה ייחנק מהרצועה של עצמו. אם כן החלטתם לקשור את הכלב, חשוב לציין כי צריך לספק לו זמנים בהם הוא לא יהיה מוגבל באותו האזור על ידי שחרורו לפרקי זמן בכל הגינה או טיולים עם רצועה מחוצה לה.
נקודה נוספת שחשוב לוודא היא שהחצר אכן בטיחותית עבורו וכי אין שום צמחים רעילים,ברזלים חשופים וכדומה שעלולים לסכן את בריאותו.

נכון שכלב משוחרר בחצר יכול לפעמים לא מעט נזק אך זכרו כי איכות חייות שתפר מאוד אם כן יהיה לו חופש מרחב להתנהג בטבעיות. הדרך הטובה ביותר ליצור מצב כזה תוך הקטנת הנזקים היא אילוף של הכלב. במידה ותשקיעו את האנרגיה והזמן לחנך וללמד את הכלב מה מותר ומה אסור תוכלו לחיות איתו בהרמוניה ולגדל כלב בריא מנטלית ופיסית…

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן