ביטוח – לא רק לבני אדם

כבר בימיה הראשונים של חיית המחמד בביתכם היא נהפכת לחלק מהמשפחה. מלוא תשומת הלב,המזון האיכותי ביותר, הטיפול הווטרינרי הטוב ביותר, משחקים ושפע אביזרים נלווים כדי לתת לחיית המחמד שלך את כל מה שהיא צריכה. כמונו, בני האדם גם לבעלי החיים עלולים לקרות מקרים רפואיים קלים עד קשים ולעיתים הם נזקקים לטיפול רפואי מורכב הכרוך בעלויות גבוהות והוצאות שלא פשוט לשאת בהן.

ביטוח לחיית המחמד שלך

על מנת להימנע מלהגיע למצבים כאלה חברות הביטוח מציעות גם לבעלי החיים שלנו ביטוחים, בדיוק כמו לנו בני האדם. עולם הביטוחים מציע ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות, פגיעה בצד שלישי (בדרך כלל יתאים למחזיקי כלבים תוקפניים העלולים להוות סכנה), תאונות ואף ביטוח חיים. חברות הביטוח מציעות פוליסות שונות מבחינת זכויות ותנאים כאשר לכולן מכנה משותף אחד והוא כיסוי העלויות הרפואיות עבור בעל החים בעת הצורך.ישנן חברות המציעות סכום כספי במקרה של אבדן חיית המחמד עד לגובה 3,500 שקלים.

 

אפשרויות נוספות שכדאי לדעת עליהן

ישנן מרפאות ויטרינריות שמאפשרות רכישת מנוי במרפראתם. המנוי הנו על בסיס שנתי שעלותו משתנה ממרפאה למרפאה והוא למעשה מעניקה את הטיפולים הסדירים שבעל החיים אמור לקבל במהלך השנה כגון: חיסונים,טיפולים הגיינים, סירוס במידת הצורך, בדיקות שגרתיות ועוד.. במצבים שגרתיים פחות, מעבר לטיפולים הסדירים המנוי מקנה אפשרות לאשפוז ומתן טיפול רפואי לחיית המחמד שלך. נשמע טוב בהחלט אך יש לציין שמנוי רפואי לא מהווה תחליף לביטוחים האחרים כיוון שאינו מכסה הכל כמו מקרה אובדן או מקרי צד שלישי אותם ציינו קודם לכן.

על מנת לבחון את הנושא על כל צדדיו עדיף לגשת למרפאה וטרינרית ולקבל מידע על מה כולל הסכם המנוי שלה ומבחינת ביטוחים לקבל את אותו המידע על הסכם הפוליסה ובכך לבחון לפי שיקול הדעת וכך לבחור ביניהם.

 

מזמינים אתכם אלינו, מרפאה ויטרינרית אורטו פט לקבלת פרטים נוספים ומגוון שירותים תחת קורת גג אחת.

להתייעצות חינם חייגו 054-6486366

 

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן