אימון כלבים לעשיית צרכים מחוץ לבית

 

כלבלב חדש? כמה כיף לצרף אותם לבתינו! אם עשיתם את זה בדרך הנכונה אין ספק שוודאי בדקתם במקומות הנכונים לפני שאימצתם או רכשתם ,
שנעשתה בדיקה מוקפדת ע"י ווטרינר והדרכה מצדו על כיצד לגדל את החבר החדש שלכם בצורה נכונה

סבלנות היא שם המשחק

גור חדש ואפילו גם בוגר, ההתחלות תמיד לא קלות כל כך.. לקחת על עצמך אתגר אם הכלב לא הגיע ממקום שהוא חונך בו הוא וודאי לא מורגל להרבה דברים, למשל לעשות את צרכיו מחוץ לבית- לא נעים כל כך למצוא "הפתעות" ברחבי הבית ולכן צריך לאמן אותו לעשותם בחוץ.
סימנים שאמורים לרמוז לנו שהכלבלב שלנו עומד לעשות צרכיו הם גירוד בגופו וסיבוב סביב עצמו אם קלטתם אותו עושה את אחד מהדברים האלה קחו אותו החוצה. בתור התחלה, הרגילו אותו לצליל מסוים , סימן מסוים שתשמיעו לו כשתזהו שהוא מתגרד או חג סביב באופן שתיארנו.
למשל, מחיאת כף המלוות במילת הוראה שהוא לאט לאט יתרגל אליה ויבין שכשהסימן הזה קורה הצרכים נעשים מחוץ לבית עד לאימון מוחלט והבנה מצד הכלב שזה הסימן .
אזהרה מראש- זה לא הולך להיות קל ובטח שלא יקרה ביום אחד אז לא לקחת את זה מאוד קשה וודאי שלא לכעוס, לצעוק או להעניש את הכלבלב שעד עכשיו היה מורגל אחרת סך הכל ואינו מבין את החטא הגדול.

עקביות בתהליך האימון תוביל לאילוף נכון

חשוב שתסמנו עבור כלבכם מקום קבוע מוגדר שבו הוא יעה את צרכיו, מקום שיהיה נגיש לו בכל זאת גם אנחנו לא רוצים לחפש שירותים בזמן שממש לוחץ ודחוף לנו…הקפידו על מקום שיהיה לכם פשוט ונוח לנקות שזו גם נקודה חשובה.

זכרו, הכלבלב שלנו יודע לרחרח והוא עושה את זה מצוין ויודע לזהות היטב את הריחות שלי וביניהם את ריח צרכיו וזה יעשה לו בצורה ישירה את הקישור למקום המתאים לעשיית צרכים.
עד כה דברנו על הבית, אבל בואו לא נשכח שאנחנו צריכים להוציא את הכלב שלנו לטייל ככם אם אין לנו ממש זמן הוא זקוק לזה ומותר לו לעשות צרכים בחוץ במהלך הטיול אין מה לעשות לא קל להם להתאפק והאחריות היא עלינו לאסוף באמצעות שקית מתאימה את הצרכים כדי לשמור על איכות הסביבה ולהימנע מקנסות וכמובן לא נחמד "לפנק" אדם אחר ברחוב בדריכה על צרכים של בעל חיים..
היצמדו למילים או משפטים שבחרתם לקשר למעשה מסוים של הכלב או הוראה שאתם מנסים להורות לו כמו שציינו קודם בעניין מחיאת הכף והקריאה לעשיית צרכים מחוץ לבית כך יהיה פשוט יותר לאלף את כלבכם וכמובן תגובה חיובית מצדכם כמו צ'ופר על מנת לתת לכלב תחושה שהנה אני מתגמל אותך, אני רואה שהתנהגת יפה אל תחשבו שהם לא מבחינים בזה ומצפים לזה הכלב הוא בעל חיים חכן מאוד! תמריצים חשובים מאוד להמשך התהליך ויתרמו להצלחתו.

 

בחרתם בעל חיים נפלא והאחריות עליו מגיעה באותה החבילה

חשוב מאוד להיבדק אצל ווטרינר לקבל את החיסונים המתאימים ובכלל לעקוב אחר מצבו הבריאותי של כלבכם, מרפאת אורטופט תשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה וחשוב לציין שברשותנו מגוון שירותים שיכולים לסייע בתהליך קליטת הכלב החדש (הדרכה, התאמת מזון, טיפול ווטרינרי חם ומסור וכ')

חייגו למספר 054-6486366 ותוכלו לקבל עצות וטיפים נוספים בעניין מהצוות המקצועי שלנו.

שתפו אחרים

נוספים שיכולים לעניין

מעדיפים שנחזור אליכם? 

השאירו פרטים ותיענו בהקדם. 

דילוג לתוכן